Gå til innhold

Førstegansbil hva skal jeg velge?

Ranger emnet


Ellricho

Anbefalte innlegg

God morgen!

 

Jeg begynner å nærme meg 18 år, og skal kjøpe meg en bil til 40 000 - 50 000 kr.

 

Jeg vil ha en bil som er fin, relativt sprek og billig i drift. Den må være eu-godkjent og manuell gir. Ser for meg stasjonsvogn fordi jeg vil ha plass i bagasjerommet uten om basskassen, men ikke noe must.

 

Noen av bilene jeg vurderer:

 

BMW 318 is

Audi A4 Turbo

Volvo V70

Volvo 850

 

Hvilke vil dere anbefale ? Ser spesielt på volvoene og audiene at de i min prisklassen er vertfall kjørt 250 000 km, er ikke det litt mye?

 

Å hvordan er det med BMW, er det mye tull med de? dyre og reparere?

 

Takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en nesten identisk tråd: http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/251984-grei-forstebil-ca-30-000-40-000-kr.html

 

Dette er et SVÆRT vanlig spørsmål her inne, og mye kan finnes med søkefunksjonen. Da slipper folk å svare de samme tingene gang på gang...

 

Men det er selvfølgelig lov å ha sin egen tråd :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nokk bilkjøo i august/september du :D

 

Vel, heng over alle bilannonser du kan finne. Å ha god tid er den beste situasjonen du kan være i med bilkjøp, da kan du avvente og bare lete etter et bra kjøp.

 

Om du finner noe du virkelig vil ha til en pris som er fordelaktig eller en stand som er godt over snittet, så kjøp. Du sparer nok mer på og lempe ut noen lapper på en bil som står uten skilt enn å hastekjøpe når du har fått lappen.

 

Forhåpentligvis kan du også selge det argumentet videre om du skal ha økonomisk assistense ifra slekta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår