JooV Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Da er jeg stolt eier av en exclusive 140hk med DSG :D Men stussa på en ting. Det står i serviceheftet at bremsevesken skal skiftes annenhvert år? Er ikke dette litt voldsomt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Men stussa på en ting. Det står i serviceheftet at bremsevesken skal skiftes annenhvert år? Er ikke dette litt voldsomt? gratulrer med ny bil:D BILDER TAKK=) men det der hørtes bare RART ut... er vel bare sånt dei skriver så dei ska tjene meir peng på folk=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JooV Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Enig! Her er bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21745915 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 ai lekker sak=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw caddy rline Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Hei jeg har byttet bremsevesken annenhvert år på min vw caddy det sier de på møller er litt mye spør du meg. Men Gratis med ny bil Siter 76 260z 2+2 91 300zx twin turbo 98 zzr600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JooV Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Hei jeg har byttet bremsevesken annenhvert år på min vw caddy det sier de på møller er litt mye spør du meg.Men Gratis med ny bil Snakket med en kompis som er mekaniker, han sa at det står dette i alle servicehåndbøker, det er visst fordi bremseveska kan koagulere. Men det er visst ikke såååå nøye annenhvert år. Jeg tror ikke jeg kommer til å gidde dette, ihvertfall ikke på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg