KiMAndre88 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 hei. er kamerat av meg har en opel astra 1.8 16v som går på tomgang når har starter den, men når han kjører feks mot rundkjøring å trykker inn clutchen stopper bilen. noen som veit hva dette kan være? Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbefett Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Jeg er ganske noob på slikt, men det kan høres ut som en vakumslange som ikke er helt god. Eller at bilen ikke får nok bensin ved rask turtalldropp. Det kan vel også være en sensor/føler som kan være gåen, men som sakt er jeg rimelig noob selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Klassisk feil på 1,8-motoren dessverre. Feilen ligger vanligvis i gasspjeldhuset. Reparasjonen på min ble i denne rekkefølgen: Rens (varte ikke så lenge), så borret verkstedet opp noe i huset ihht servicebulletin fra Opel (hjalp litt lengre), til slutt ble hele gasspjeldhuset byttet og det var en permanent løsning. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Eller prøv med en annen luftmengdemåler. Jeg hadde samme problemet, luftmengdemåleren fiksa det. _Mange_ av Opels modeller bruker samme luftmengdemål, så se om du får tak i annen Opel og prøv med lmm til den bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg