ChevroletVan Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 (endret) Endret Mai 2, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Eller en gåen dørbryter, eller døra på første hakket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Siden det er en audi, tipper jeg på gåen bryter i låsekassa ja. Var det noe poeng med denne tråden, eller var det bare for gøy? På tide å vaske over dashbordet forresten... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Det var bare et litt rart bilde, så ville jeg legge det ut her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Synes det er verre å kjøre så hardt på en bil som ikke er skikkelig driftsvarm. Glad det ikke er min bil/motor;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Skulle til å si det samme som Massern. 180km/t på kald motor v 3000rpm er jo sunt for motoren. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 kan like gjerne kaste motoren Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg lurer på hva slags autobahncruiser dette er som bare har ~3.200rpm i 180. Mine biler hadde tatt av forlengst hadde de hatt større propell i snuten. Og vinger. Og kjøttkaker til middag. Når jeg tenker meg om vet jeg ikke om de går i 180 engang. :cab Mon tro; er medvind eller motvind best for å få en bil opp i 180 og deretter ta av? :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Jeg lurer på hva slags autobahncruiser dette er som bare har ~3.200rpm i 180. Det er en Audi A4 1.8 125 HK Quattro 2000 Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Å kjøre fort med lat bil er litt som å ha samleie med kompisen sin kun for å ha gjort det.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Har lest selve saken, det er en bil med elektronikkproblemer, bilen står stille, men dette skjedde tilfeldigvis da han tok bilde. Nei, 180 og ca 3.000 o/min er vel ikke så sannsynlig på den bilen i alle fall :) Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Har lest selve saken, det er en bil med elektronikkproblemer, bilen står stille, men dette skjedde tilfeldigvis da han tok bilde. Nei, 180 og ca 3.000 o/min er vel ikke så sannsynlig på den bilen i alle fall :) Riktig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinknaus Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Riktig :D Hahah konge :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Kan også være at døra bare ikke er helt lukket. Synes ikke det spiller noen rolle uansett, farta vil holde døra igjen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Kan også være at døra bare ikke er helt lukket. Synes ikke det spiller noen rolle uansett, farta vil holde døra igjen. http://www.tv2underholdning.no/broom/her-er-det-vel-noe-som-ikke-stemmer-3196461.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg