Gå til innhold

Hvor mange mx6?

Ranger emnet


zanzi

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe.

Må si at personlig så synest jeg biler er ganske kul og man får jo den i en 2,5 v6 utgave. Sånn circka hvor mange som er i Norge tør jeg ikke tippe på, men det er i allefall 1 i Bergen og så har jeg sett 3 annonser. Så 4 er det i allefall..

 

Mvh

Springbrett (Sitter på jobben til damen..)

 

436212_9_full.jpg

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suveren

Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe.

Må si at personlig så synest jeg biler er ganske kul og man får jo den i en 2,5 v6 utgave. Sånn circka hvor mange som er i Norge tør jeg ikke tippe på, men det er i allefall 1 i Bergen og så har jeg sett 3 annonser. Så 4 er det i allefall..

 

Mvh

Springbrett (Sitter på jobben til damen..)

 

436212_9_full.jpg

 

 

Hvem i helvete har skrevet det på mitt brukernavn?

Springbrett???

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

 

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suveren

Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe.

 

Mirus Mazda 626, Ford Probe og MX6 er så og si samme bilen. Bare annet karosseri.

 

JEG har nå sett/lest det at Ford Probe er en Eclipse. Men det er sikkert flere som driver med industrispionasje på høyt nivå. Alle japsene har jo f.eks samme varmeapparat på 80-90 tallet.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har nå sett/lest det at Ford Probe er en Eclipse

Tror ikke ford og mitsubishi har så mye med hverandre, men mener ihvertfall at probe har mye tilfelles med mazda, har iallefall hørt at det er mazda motor i de amerikanske utgavene av probe...

Men det er vel ford som eier mazda så det er jo stor sannsynlighet for at det stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår