Gå til innhold

Hvor mange mx6?

Ranger emnet


zanzi

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quattro Competition

Hva er vitsen med 2.5 v6 da, når den går som et dass??? synes det var godt gjordt av han ene duden å heletatt klare å få bilen sin opp i 171kmt som han blei tatt for i okstadbakken...:D

 

Går vel ikke som et dass? Men ja, kan jos tille et spørsmål jeg og da, som er usaklig, hva er vitsen med en quattro competition? Ikke det at jeg mener noe med det, men stiller det for å få fram at folk har forskjellig smak, og noen vil sikkert ha en 2.5 v6, og noen en quattro competition.. En 2.5 v6 er deessuten mere trimmevillig enn de andre originale motorene i en mx6.

Fuck dying, die fucking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

Hva er vitsen med 2.5 v6 da, når den går som et dass??? synes det var godt gjordt av han ene duden å heletatt klare å få bilen sin opp i 171kmt som han blei tatt for i okstadbakken...:D

 

Alle som er eier av en Mazda med 2.5 V6 er veldig fornøyde, og skryter fælt av motoren. Den går meget bra. Har hørt om en 626-eier som har skremt Porsche Boxter osv opp i 240 km/t. Tøft mener nå jeg..en "kjip" familiebil (egentlig ikke) skremme Porsche...det er ikke værst :D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

Hva er vitsen med 2.5 v6 da, når den går som et dass??? synes det var godt gjordt av han ene duden å heletatt klare å få bilen sin opp i 171kmt som han blei tatt for i okstadbakken...:D

 

Hastigheten var for øvrig langt over 171.......

 

Og at den går som et dass, er vel litt teit å påstå også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mazda mx-6 er en kul bil det. motorene i disse er meget trimbare og er rimelig hissige i trimma verson.

 

mx-6 er jo sportsbilen til 626 er det er ford ford probe som har "kopiert" denne bilen.

 

kan ganske mye om denne bilen så det er bare å spørre om andre ting.

 

toppfarta på mx-6 2.5 v6 er 229. dette er fakta og ikke noe jeg tipper.

rb25det motor og deler til salgs.

 

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jeg gjøre.

 

det kommer vel ann på om du skal ha v6 er 4 cylinder det?

 

skal du ha v6 så må du vel regne med den prisen får å få den inn til norge tror jeg.

 

jeg skal lage en prosjekt bil av denne mx-6 om noen år, bare spare litt først-:rolleyes:

rb25det motor og deler til salgs.

 

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa?_cmd=view&id=3617&amsTypeOffset=0

 

http://www.biltorget.no/annonse.asp?ID=66145

 

Jeg skulle til å skjelle dere ut for elendig leting, men fant bare to selv. Vet at det var en rød som var til salgs på finn.no...men den var vekk...borte vekk =D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa?_cmd=view&id=3617&amsTypeOffset=0

 

http://www.biltorget.no/annonse.asp?ID=66145

 

Jeg skulle til å skjelle dere ut for elendig leting, men fant bare to selv. Vet at det var en rød som var til salgs på finn.no...men den var vekk...borte vekk =D

 

 

 

dette er ikke v6`en tror jeg. det er jo de man må ha. har ikke leta så mye heller jeg:)

rb25det motor og deler til salgs.

 

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bluebox

 

 

 

dette er ikke v6`en tror jeg. det er jo de man må ha. har ikke leta så mye heller jeg:)

 

Jeg TROR den første er med V6. Dette kan jo enkelt sjekkes, ved å sende mail eller ringe... :D

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår