lervik90 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 jo, de fungerer :)de er runde så golfen kan trille greit og de er utstyrt med 4 hull som gjør dem enkle og montere :) dermed fungerer de :) 90fanger montert forann nå :) Haha, bra svar :P Blir kult med nye felger! Har du begynt å male bilen og eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 hehe :) har faktisk malt den nedre lista i grillen idag, å må si jeg liker fargen :D tror felgene vil gjøre seg bra ja :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 litt bilder :) dash plukka ut av begge bilene: svart dash montert :D svart teppe gjenstår.. blåmalinga irriterte meg på lufte uttakene midt i dashen demontering/montering voila :D nye felgene mine, fikk endelig henta de i går :) ser nå at jeg faktisk ikke har tatt no skikkelig bilde av bilen med 90 fangern på :P men fikk lånt en varmepistol i går så idag begynte jeg å gå over plasten på fangeren og dørlistene for å få fram fargen igjen :) vanvittig effektivt :) ferdig med fangeren:) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 kun fordi jeg kjeder meg.. bildene lyver nok en gang på fargen møkka, vurderer å selge drite å kjøpe 40/40 fjører.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2011 nå hadde jeg laga update, men så klikka datan så da blir det bare litt kort.. sprekt hjulbue list. plast sveist montert panser og list Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 bare lakkere resten nå :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 kul farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 takker :D joda, men jobber endel for tida så blir lite til te bilen :/ diesel golfen selges i deler :) http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/274144-1990-golf-2-turbodiesel-selges-i-deler.html å bøttestolene selges :) http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/274142-bottestoler-med-vipp-i-carbon-stoff-selges.html Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 noen som har prøvd å heise en golf? Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Kan jo umulig se bra ut :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 ja. volkswagen har.. søk på google.. Golf 2 Country :P hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 golf country har til og med kufanger! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 country er rått ja :D er der jeg har ideen fra! men den har annet understell en en standard golftror jeg.. altså greia er den at, jeg liker å bruke bilen på steder den ikke er laga for, jorder, skogsveier rett å slett offroad :D så lurte på å få løfta den litt :D tross alt, golfen har god fremkommelighet til å bare være en lite framhjulstrekk, den manlger bare det lille ekstra :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 nylakkert framskjerm :) tømte sprøyta på delebilen :P begge bilene her om dagen å her er grunnen for at 90 fangern forsvant igjen.. legg merke til at et skruehull er rusta vekk på den :P kengst mot venstre i bildet.. kjøpte nye lyspærer her om dagen, håpte på bedre lys men neeh.. reflektoren så hvertfall blå ut :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 blir bra med blå lakk! :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg