MacGyver93 Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 for og være helt ærlig, så ble den ikke fin :S Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Skulle iallfall stått 69 og ikke 96 på døra doooh..Men hva er det med Sørlandet og stygge biler? Sorry bud, men du har begynt i feil ende :) hehe, er vel litt for harry i bil smaken muligens :P rånebil blir det hvertfall :D hvertfall, videre planer blir: hvite skvettlapper bak å male de siste bremsene som ennå er blå muligens no reklame/"sponsor" merker på sida bilen hvis jeg får tak i. lite norst flagg og navne mitt i siderutene bak (rallystil:D) åsså ska jeg bytte girkasse etterhvert, samt fikse choken før vinteren setter inn :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Tror bilen blir bra med senk jeg, bare du får ting skikkelig lakka osv, bruk heller mer tid på hver del, bilen i sin helhet ser bra ut, men ikke rush med å få lakka rutene osv, da ser bare alt jalla ut... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 Tror bilen blir bra med senk jeg, bare du får ting skikkelig lakka osv, bruk heller mer tid på hver del, bilen i sin helhet ser bra ut, men ikke rush med å få lakka rutene osv, da ser bare alt jalla ut... kan love deg de rutene er rette å skikkelige, brukte vel 3 dager på det taket med maskering, pussing, lakking å sånn :P men skjønner hva du mener hvis du tenker på bremsene da :P joda tror bilen skal bli grei med senk å litt ant stasj. nå som bilen er lakkmessig "ferdig" så skal jeg begynne å utbedre endel småting, som renner i lakken å litt sånn :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 hvor mye må gjøres for å få på jetta front på golF? lykter å grill sier jeg selv, men må front plata byttes? å skjermer å panser er vel likt? :) har blitt gjort lite med bilen i det siste, stort sett bare kjørt med den sia den ble ferdig malt.. men nå har jeg fått litt lyst å bygge videre på golfen, tenker på 90look å jetta front, samt senk å felger.. å ny lakk med tida :P foresten, handla ny bil i uka som gikk : Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Du kjøpte ny bil istedenfor senkesett? Shame on you!;) Neida, grattis med "ny" bil:) Noen planer for den, eller bare bruksbil? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 hehe :) veit ikke heilt hva jeg skal med den, kjøpte den fordi je fikk en god pris på den så tenkte jeg kunne få den eu Ok å tjene non kr på den :) men etter å ha fått den hjem å sett litt over bilen å det som er av utsyr i den så har jeg nesten fått lyst å beholde den :P blir jo bortskjemt av å kjøre bil med servo, ferske gir å litt sprekere motor^^ men blir nok å selge den etter vinteren :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Beklager OT, men hvilken motor er det i den da? 1.6 Zetec? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 0stress:) 1600zetec ja, med dokumentert km stand på 185000 å bytta reg,reim for 50tusen sia :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 hva vil dere si er ok pris for brukte orginal lykter og den Front plata eller hva du vil kalle den, som du skrur lyktene i :)? til jetta.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 æsj, sånn så wiren til vindusheisen ut i fører døra :( da blir det å ringe høggeren i måra å høre hva de har å by på.. Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 (endret) idag har jeg fjerna alle klistermerkene i vinduene på bilen :) 2 i frontruta, 2 i førerdøra, et stort i venstre bakrute, 2 i bakrute å 2 i høyre siderute :) fjerna disse disse å her er et stort vekk tok ikke bilde av de siste :P tror jeg skal lakke over crom listene på dørhåndtakene og for å få alt litt mer i en farge :) lurer og på om jeg skal fjerne jern korset bak på bilen.. hva syns dere? Endret Oktober 10, 2010 av TurboAlven Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 ny uppdate:D fjerna skvett lappene idag, de var rett å slett ihjel morkna :P åsså en glad nyhet til RATlook gutta, kjøp biltema øyelokk. de ruster som faen :deng så begynte jeg å demontere litt videre.. tok av grill, begge fangerene, listene på dørhåndtakene og dørlås dekslene.. fant og fram bonrath grillen min.. gikk avsted å hamla halvmatt svart å satte igang :) lurer på om denne er kjøpt ny engang:P er prislapp på den, men klarte ikke ude hva det stod på den.. litt bilder av dagens resultat: med orginal grill, er denne jeg kommer til å bruke :) med bonrath dørhåndtak :)har ikke satt på det over nøkkelhullet enda, for det var ikke helt tørt. nylakka bakfanger et siste bilde jeg tok ikveld :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 fytti grisen å dårlig respons det skulle være her for tida :P det som er gjort idag: blinklysene i fangeren før: tok av glasset å dro ut reflektoren å lakka resten inni der svart :) ser bedre ut irl.. ikke det helt store, men bare en liten detalj :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 har to hvite blinklys til smal fronfanger som du har. 70 + frakt så er dem dine. det der ser grusomt ut hehe. tror bilen blir seendes bedre ut om du fjerner det jernkorset og går for et mer cleant utseende. ble bra med den grillen med svart emblem btw. hiv bilen i bakken og sett på GTI leppe så er mye gjort Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg