Gå til innhold

passat 1.9 Tdi

Ranger emnet


ninket

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om noen passat kjennere vet noe om hva grunnen kan være for at motor må skiftes på en 1.9 tdi 2003 mod etter 98000 km? Kan den være rævkjørt eller kan det være kjølevæske problemer? Kort sagt så har jeg fått tilbud om en slik bil men jeg er usikker på hva fabrikkoverhalt motor vil si i møller sine ører? De er ikke kjent for å være raus i sine gjerninger.... Kan man se i vognkortet anyway om når motor er skiftet(km) og kan man stole på at motor ikke har gått lenger enn møller sier? Har lest en del på forumet og skjønner at dere har peiling på passat. Ps det er en comfortline det er snakk om, hvor mye er den verdt? og er det et godt kjøp? Håper at jeg blir klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil olje? pumpedysemotorene skal ha en spesiell olje hvis ikke får du problemer..... tror jeg....

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår