Gå til innhold

04-06 Pontiac GTO i Norge???

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vet om det fins slike i Norge? Vet at de ikke er importert via forhandler og avgiftene på en slik bil er jo rett og slett en vits, men noen må da være gærne nok? Syns den er helt rå, og vil gjerne se en slik på veiene. Jeg har regnet ut at en 04 modell med 5,7L V8 til $17.000 (nøyaktig 100.000, amerikanerne er heldige!) vil koste bortimot 600.000 på veien her på berget. Så vet noen om noen som har gjort det?

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å sette dette i perspektiv da man kan se på hva man får for 600k her på berget.Kjøper du da ett eller annet nytt til samme pris kan man nok forvente seg et større verditap på denne enn en GTO samt at man neppe får like mye moro. 600k er jo ikke mye når man ser på hva manger bruker på f eks båthobbyen sin

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ingen som har Vauxhall/Holden Monaro da? Vet ikke noe om de motormessig, men ellers er det vel samme bilen?

 

Joa, samme bil. GM eier Holden (eller HSV, Holden Special Vehicles for å være pinlig nøyaktig), men var redd et ukjent merke "from the land down under" ikke ville selge. Den er nemlig egentlig en Holden originalt. Derfor gjorde de den om til Pontiac GTO i USA, og Vauxhall VXR i Storbritania (synd den ikke ble til Opel også ^^). Tror de stivet opp fjæringa på VXR'n bittelitt for å møte forventningene til oss kresne europeere, men annet enn det samt noe kosmetisk småtteri er det samme bil. Selvfølgelig vil jeg vite om det fins en Holden eller Vauxhall her også, men tenkte en Pontiac ville være mest vanlig.

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Hei! Noen som vet om det fins slike i Norge? Vet at de ikke er importert via forhandler og avgiftene på en slik bil er jo rett og slett en vits, men noen må da være gærne nok? Syns den er helt rå, og vil gjerne se en slik på veiene. Jeg har regnet ut at en 04 modell med 5,7L V8 til $17.000 (nøyaktig 100.000, amerikanerne er heldige!) vil koste bortimot 600.000 på veien her på berget. Så vet noen om noen som har gjort det?

 

Har en slik som skal registreres i norge våren 2013...

Horsepower sells cars

Torque wins races

 

"04 Pontiac GTO 5.7

"98 Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår