Siindrree Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Hei alle sammen. For litt over en mnd siden så var jeg så uheldig og ble stoppet på moped uten lappen... Polti sa at jeg fikk utsettelse og par tusen i bot... Men jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dom. Så jeg har nå meldt meg på moped lappen... Er dette dumt av meg nå? Hvor lang tid tar det før man hører fra purken på sånne ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Har du ikke fått boten? I så fall er det merkelig. Men Politiet kan behandle saker i to måneder, innen det må de kontakte deg om de bruker lenger tid på saken eller bare for å informere om at du får utsettelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 BlueChamp: Det går nok litt på skjønn hvor lang tid de kan bruke. Men denne saken her er jo ikke vanskelig akkurat. er ikke uvanlig å bruke over 1.mnd på sånne saker, men uansett kommer du nok til å få sperrefrist i 3-6.mnd tenker jeg. i perioden der får du heller ikke lov til å øvelseskjøre med mindre du søker og får det innvilget. Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindrree Skrevet April 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 åja, men vis jeg ikke hører noe iløpet av 2mnd så er saken "død"? Ikke blitt kontakta ang. bot heller utsettelse enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 feil.. har du ikke hørt noe på 2mnd, så tar du kontakt med ditt nærmeste politistasjon, eller i fylket du ble stoppet i! Be dem sjekke opp personalia og gi deg saksnr og juristens tlf, så ringer du duden og hører med han direkte beklage oppstyret og si at du nå har meldt deg på til mopedkurs, og lurer på hva dere kan kuke ut av den saken for ditt eget beste Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg