potet93 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1084763;Modified=1270592726;_cmd=similar er dette en bra første bil? og hvordan er prisen? har ikke ver tog sett på den eller noe sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 er billig så det holder der om det som står der stemmer og bilder ikke juger for mye. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potet93 Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 ok, takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Har du kjøpt den? Det er gamlebilen min. Den var god dengang da, men den har byttet eier 4 eller 5 ganger siden november. Har tatt det som et tegn på at jeg kanskje kvittet meg med den i tide. Det stemmer IKKE at regreima skal byttes på 357k selv om den mot all formodning nettopp er byttet. Tror forøvrig ikke det eksospakning som er problemet, liten sprekk i manifolden. Pakningen ble byttet for ca. 50kkm siden. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potet93 Skrevet April 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 nei er ikke meg, noe andre som har kjøpt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg