951 Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Vaar lille fröken er ikke helt enig..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 ser det ut til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 kjøjr forterle, forterle, forterle... ! Skal se om jeg kan sjekket opp om barnesetene passer i 911'en som vi snakket om for en stund tilbake.. Da får du med enda en person.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
951 Skrevet September 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Tok deler av turen opp pa lydbaand... ER nok nödt til aa "poste" noen utsnitt. Det med "fortere fortere" er nemlig ikke saa langt unna Plutselig hörte jeg nemlig fra setet ved siden av: "näll, näll" Hmmm tenkte jeg, hva kan det bety........... intil jeg med hjelp av kontrollspörsmaal (pröv aa tyde hva en 2aaring sier som "snakker" 2 spraak) fant ut hva hun sa: "Schnell, schnell" = Fort, Fort...... Det er pappas jente det.... m'm m'm m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg