Gå til innhold

Tips til felger

Ranger emnet


Saberhagen

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har lyst på nye 18" eller 19" felger til sommeren, men er VELDIG usikker på hva jeg vil ha.. Bilen nye felgene skal sitte på er en svart B6 sedan 2002 modell..

 

Dekkene har jeg klart, det er Uniroyal Rainsport 2 fra Sharif som jeg kjøper etter felgene er kjøpt inn..

 

Har ca 15 000 i budsjett med felger inkl. dekk.. Har vurdert Vertini Hennessey, men syns de ikke ser såå fine ut på en B6..

 

Har ikke noe peiling på ET og hva slags dekkdimensjon jeg skal ha, så er åpen for forslag der!

 

Har litt lyst på svarte felger med sølv kant, men vet ikke hvordan dette vil se ut.. Bilen skal ikke se ut som en kebabtralle heller :)

 

Har ikke noen planer om noe senk eller lignende, men har litt lyst til å senke 30mm foran og 20mm bak.. Men det får jeg se etter hvordan felgene ser ut på bilen..

 

Så.. Har noen tips til meg angående felger? Er åpen for alle forslag..

 

Le Mans replika felgene har jeg ikke lyst på :\..

 

Kan komme med forslag til om jeg burde gå for 18" eller 19", men må da samtidig nevne positive sider ved 18" og negative side også, samtidig med positiv og negative sider ved 19" også..

 

Har vurdert BLQ Rotiform også, men siden al3x har lyst på de selv så får vi være hyggelige med han og ikke herme etter han :P

 

Help meee ooout! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du må gjerne kjøpe BLQ hvis du vil, bare helst ikke i samme finish. Men jeg kan jo ikke akkurat stoppe deg :P

 

Men vil du helst ha kantfelger eller er det litt hipp som happ?

 

18" med 40 profil vil gi deg mer komfort, mens 19" vil jo se større ut og fylle buene på B6en bedre (men du vil få mindre komfort med 35 profil).

Du får dytta ganske store dimensjoner inn under skjermene på disse bilene, så der står du ganske fritt egentlig.

 

Kan jo alltids gå for RS6 felgene feks, kanskje i sort?

 

Ellers har man jo alltids:

A8 monoblock

TSW Holsten

Mercedes Alphard

RH Turbo

997 Turbo

Bentley felger

OZ Futura

BBS CH

BBS CK

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på litt komfort, så da regner jeg med at jeg går for 18".. Har sett på noen av de felgene der, men synes ikke de var så veldig fine, eller de er sikkert fine, men jeg likte dem bare ikke..

 

Vil helst ha med litt kant.. Noen som vet hvordan felgene til Sharif er? Vurderer å ta meg en tur dit en av de nærmeste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt hvis det er greit?

 

Noen som kjører med 20" på A4 her?

Hvilket ET på 8.5x20 evnt, og det bør passe med ca 30mm senking.

Noen bilder av bil med 20"?

 

Skal ha felger på en sort avant og vurderer 19 eller 20"

 

Hvis trådstarter ikke vill he dette i tråden sin så sletter jeg.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på litt komfort, så da regner jeg med at jeg går for 18".. Har sett på noen av de felgene der, men synes ikke de var så veldig fine, eller de er sikkert fine, men jeg likte dem bare ikke..

 

Vil helst ha med litt kant.. Noen som vet hvordan felgene til Sharif er? Vurderer å ta meg en tur dit en av de nærmeste dagene..

Ikke kjøp felger av Sharif. De tåler ingen ting og lakken flasser av med en gang.

 

Kan jo titte her for felger på Audier:

http://www.s4wheelgallery.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt hvis det er greit?

 

Noen som kjører med 20" på A4 her?

Hvilket ET på 8.5x20 evnt, og det bør passe med ca 30mm senking.

Noen bilder av bil med 20"?

 

Skal ha felger på en sort avant og vurderer 19 eller 20"

 

Hvis trådstarter ikke vill he dette i tråden sin så sletter jeg.

Går med 8.5x20" med ET40 og 225/30-20 iallefall.

 

Står det på denne, bare med ganske heftig senk:

Hside.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner tråden litt hvis det er greit?

 

Noen som kjører med 20" på A4 her?

Hvilket ET på 8.5x20 evnt, og det bør passe med ca 30mm senking.

Noen bilder av bil med 20"?

 

Skal ha felger på en sort avant og vurderer 19 eller 20"

 

Hvis trådstarter ikke vill he dette i tråden sin så sletter jeg.

 

Ikke noe problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår