9ls trond Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 (endret) heisann allihop! Har søkt, men fant ikke noe.. Har et litt "merkelig" problem her. Bilen starter ikke for tiden, har gnist. Bensinreleet TRODDE jeg var kaputt, prøvde med et nytt, men samma med det. Det som er problemet, er at i det jeg vrir om tenninga, så er det som om releet ikke slår inn skikkelig, og dermed får jo ikke motoren bensin. Releet ligger liksom å "freser", slår inn og ut helle tiden.. Noen som har svar på dette, evt. hva skal jeg feilsøke på? Takker masse for svar! Endret Mars 25, 2010 av 9ls trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Gjør som en kompis av meg.. Tvangkjør den imens.. Da har du i alle fall bil Kjenner ikke til no feilsøke metoder.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyro_smurf Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Siden det ikke er noe diagnose uttak på LH 2.2 må man sjekke ting for ting. Her er en lite liste over de tingene jeg ville sjekket først. 1 Sjekk spenningen på alle pinner på releet spesielt styresignalet fra hjernen og jord. 2 Sjekk turtall signalet fra tenningshjernen til jetroniv hjernen.Dette kommer inn på pinne 1 på jetronic hjernen. Dette signalet skal pulsere. Espen Siter Pyro_smurf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Freser releet på tenning trinn II eller III (start)? Hvis du har det hvite releet er det et dobbeltrele som først starter hjernen som igjen sender åpningssignal tilbake igjen til releet og åpner bensinkrana. Har du et gammelt batteri? Jeg brukte altfor lang tid på å finne ut at det var batteriet mitt som begynte å yte for lav spenning. Min fyrte en gang i blant, og siden jeg har bytta bokser og feilsøkt en gang før ofret jeg ikke batteriet så mye utover at jeg toppladet det flere ganger. Er det noen som vet hvor lav spenning diverse Bosch hjerner takler før de ikke vil virke? Jeg husker ikke tallene nå lengre men si jeg hadde ned mot 9V på batteriet og 7-9V over bensinpumpene mens startern gikk rundt. Håpløst å lete når man ikke vet hva man driver med og ei heller hva man skal se etter. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.