Turbo-Am Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Den leppa gjorde masse:thumb Å masse har du senka den?? Digger høgda, heile bilen faktisk:yodude: Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Er det kanskje en Golf 1 GTi-leppe? Btw, behold de runde lyktene! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Damn, knall kul liten Opel! Hvor er denne å se? Kongsberg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Finfin bil:thumb! Ikke at jeg har målt, men på de C-Kadettene jeg har titta på hittil virker det som at de runde lampene er 7". I så fall er jo utvalget av lamper nær sagt uendelig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Sykt fresh sak ja :cool: Du må få den litt lavere, og så må vi ta en rånings en dag du er i city'n Nikolai.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Mer bilder! :) Grom leppe! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Jadda, dro til Arendal med bilen for noen helger siden uten noe problem, gullegodt Ja det er mk1 gti leppe Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 (endret) Jobbet med bilen litt i finværet Først ville jeg ha bilen lavere, men det gikk ikke fordi bilen satt på bumpstopsene, ut med vinkelsliperen og de ble fort mye kortere: Var bra jeg gjorde det, var bra rustne i bånn: Flyttet opp ca 5cm: Bakerste røret på potta holdt på å falle av, heldigvis hadde jeg noen 2,5" bend liggende i garasjen, dro fram sveiseapparatet og vips: Hadde denne gamle turtelleren liggende(kjøpt på loppemarked en gang) Så etter litt jobbing med å lage braketter, fikk jeg koblet det opp..Ikke at jeg trenger turteller, men kunne jo ikke la den ligge å støve Endret Juni 29, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Det var jo faktisk litt tøft!! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Digger at du kan se på instrumentene hvor du skal flytte girspaken for å komme i riktig gir. hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Ettersom bilen er blitt senka en hel del var spissingen ganske kokos så med hjelp av en venn, to trebiter og litt målbånd var ble den justert tilbake fra flere cm feil til mm presisjon. Flatt gulv er greit å ha når man skal justere spissingen Så skulle jeg på stance treff, bilen ble skylt av og felgene polert Fant ut at bilen måtte litt mer ned, så justerte litt på høyden: Brukte under en time foran\bak:sombrero: er som lego detta! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 (endret) Sånn ble det forresten: (ikke mine bilder...) Har fått på spax`s bak nå, men fredeles mye subb så da blir det nye dekk, tenker 175/60 bak.... På vei til å se på noe drifting da vettu.. Gamle bruksbilen først gitt Endret August 10, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Ble sykt bra :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Niko, hvem er TA60'n sin? :) Mener å ha sett denne på Røa en gang i våres, gjorde et stooooort inntrykk på meg! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 (endret) Niko, hvem er TA60'n sin? :) Mener å ha sett denne på Røa en gang i våres, gjorde et stooooort inntrykk på meg! En som bor på holmestrand, vet ikke hvor ofte han er på røa, sikker på at det er denne du har sett og ikke en som er champangefarget, samme hjul men rødt senter? Endret Oktober 7, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg