Nikdev Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 jau, jeg skulle ikke ha meg bil for jeg er jo student...Men sånn ble det ikke, billig å eie veteran vettu Så jeg har kjøpt meg en Opel(hjelp meg..) 1976 eller var det 1974 mod, husker ikke jeg. Det viktige er at den var sånn passe billig, eu ok og bakhjulstrekk. Er en 1200 City, syns de kan bli tøffe med riktig senk og skikkelige hjul så det er iallfall første planene Noen bilder fra annonsen: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Handla hos en Thomas i Mjøndalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Handla hos en Thomas i Mjøndalen? Sure thing! Hyggeligere handel skal man lete lenge etter!:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Var det den jeg så på finn? Kan jeg spørre deg hvor mye du ga for den? Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Var det den jeg så på finn? Kan jeg spørre deg hvor mye du ga for den? Tror den lå på autodb, jeg kjøpte den dagen etter han la den ut. Han fikk det han ville ha for bilen, litt over 10k:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Feit;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Nice! Thomas er veldig grei å ha med å gjøre ja, handla litt mantadeler fra han :) Blir morsomt å se åssen denne bilen utvikler seg, Volvoen er jo grom! Kadett City er litt ekkel å drifte med da, korte lille stubben :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Hadde City sjøl, i seks dager. Jeg rakk aldri å få den sladdbar men duverden så gokart den var i asfaltsvingene. Henta min i Tønsberg og den fikk smake flatt jern fra Drammen til flatbygdene rundt Mjøsa via Tyrifjorden og Jevnaker og Roa. Strengt tatt var vel toppfarta like lav som snittfarta. :driving PS! Ikke krasj denne a. Det er ikke noe godt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Hehe, ja gøy med små gocart biler, spesielt når de har drift i riktig ende Fått senka den nå med noen medfølgende senkefjører, fått på 13x8 men de har litt grov dim på dekka (195/60) så blir en bestilling på dekkonline snarest.. Lurer litt på spax dempere? dyrt men er jo bra da, hadde det på forrige bruksbil go den er kjempefin å kjøre Gidder ikke kjøre med 175\50 blir heller 185\55 eller skal jeg "Ta`n helt ut" å bestille 195\45? hmm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Da var forskjermene valsa/dratt ut, masse plass nesten plass til spacere med 13x8 jo:) Bilder kjæm Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mars 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 Bilder!:d Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 (endret) Skitten tease Endret Mars 28, 2010 av Nikdev Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Wææ. Fiks bilde Nikolai! :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Disse venter på å komme innunder bakskjermene: Men skjermene må strekkes litt. Siden Ha|||on har rydda fant jeg ikke valsa jeg hadde tenkt å tyvlåne:chairshot Så da handlet jeg likesågodt min egen idag Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Hvor, og hva betalte du for den der? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg