Nikdev Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 jau, jeg skulle ikke ha meg bil for jeg er jo student...Men sånn ble det ikke, billig å eie veteran vettu Så jeg har kjøpt meg en Opel(hjelp meg..) 1976 eller var det 1974 mod, husker ikke jeg. Det viktige er at den var sånn passe billig, eu ok og bakhjulstrekk. Er en 1200 City, syns de kan bli tøffe med riktig senk og skikkelige hjul så det er iallfall første planene Noen bilder fra annonsen: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Handla hos en Thomas i Mjøndalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Handla hos en Thomas i Mjøndalen? Sure thing! Hyggeligere handel skal man lete lenge etter!:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Var det den jeg så på finn? Kan jeg spørre deg hvor mye du ga for den? Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Var det den jeg så på finn? Kan jeg spørre deg hvor mye du ga for den? Tror den lå på autodb, jeg kjøpte den dagen etter han la den ut. Han fikk det han ville ha for bilen, litt over 10k:) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Feit;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...