Santino Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hei, Har kjøpt meg en delebil som har el.vinduer foran på Omega B. Skal sette disse over på min Omega B som har sveiv. Noen som veit om ledningsnettet ligger klart? Har begynt å demontere litt på delebilen og ser at det er ganske mye jobb å få ut ledningsnettet.. Finner vel ganske kjapt ut om ledningsnettet ligger klart ved å ta av midtkonsollen men hvis noen vet så hadde det vært kjekt å vite:) Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 ligger klart fra sikringsboksen og til innunder midtkonsol. MEn du må bytte el nettet i dørene. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Herlig! Jeg skal bytte over alle 4 dørene uansett. Trenger jeg bytte noe som helst da? Sitter det klips-kobling inne i døra slik at jeg får det jeg trenger eller hvordan blir det? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 trenger ikke gjøre noe da nei. Bare skru fra hverandre kontakta i dørkarmen det. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 har en som skal til med det samma her, så¨det ligger klart i stikket i dørkarmen eller? liksom fra midkonsoll til dørkarm? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Regner med at kontakten ligger inne i gummiproppen mellom døra og dørkarmen?. Skal ta det fra hverandre til helga regner jeg med. En annen ting jeg lurer, ligger releet klart også i sikringsboksen eller må jeg flytte over det? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fakeq Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Regner med at kontakten ligger inne i gummiproppen mellom døra og dørkarmen?. Skal ta det fra hverandre til helga regner jeg med. En annen ting jeg lurer, ligger releet klart også i sikringsboksen eller må jeg flytte over det? bumper denne tråden, holder på med å demontere lednings nettet på høyre front dør. kan ikke finne ut hvordan man trygt demonterer den koblingen som går fra døra og til bilen. har fådt til med hurtig koblinga men er den delen som sitter fast i døra. veldig vanskelig å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Husker ikke helt hvordan dette var, men har skiftet alle mine dører og mener dette var ganske kurrant. Er vel det store "vri-hurtigkoblingene" som sitter rett innenfor døra ved dørstolpen. Ellers sitter det kanskje noen kontakter når du har tatt av dørtrekket? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fakeq Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Fant ut av det, etter man har tadt av hurtig koblinga så må man skru av dør stopperen for å komme bedre till med en liten rørpompetang. Grip godt rundt plastringen og vrikk lit for så å dra den rett ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg