Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet


740Bjørn

Anbefalte innlegg

en må inspirere hverandre vettu!! har lite penger for tiden da jeg går på nav så ting tar litt tid da vettu ;-) men koser meg masse når jeg småpusler med volvon min! monterte defa-anlegg idag og det var faktisk arti! hehe...

 

du kan legge meg til facebook om du vil :-) kai arne berg.

 

Er ikkje så alt for mykje penger i lomma til ein 14 åring heller :tannløs:

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag er det Lørdag, og da er det tid for mekking!! :D :D

Har sveist litt rust i motorrommet på bilen i dag, tok det holet på venstre side som eg ikkje fekk tatt når eg sveiste holet på høgre side i sommar. :) Det blei bra, men fekk ikkje heilsveist nederste del på plata, gassen tok slutt.. :(

 

Ellers så har eg tatt diverse overflaterust i motorrommet. Kjøpte meg ein boks med Hammerite for ei tid tilbake, har hørt denne typen behandling skal vere bra. Derfor prøvde eg eit lag oppå det eg hadde slipt ned. :) Syntest det ikkje blei så alt for gale. :D :D

 

Bilder fra i dag:

 

r9ehi0.jpg

Her har eg lagt eit lag med Hammerite på det eg har slipt ned.

Skal ha lakk i bilens orginale farge oppå alt det eg har malt, slik at det blir fint :)

 

2yyumgz.jpg

Heve ut ledningsnettet på høgre side. :)

 

i35303.jpg

Samma på venstre side. Er klart for og hive inn innsprut-nettet no. :D

 

30c3dia.jpg

Der eg har sveist.

 

2enq4gg.jpg

 

ayx9jd.jpg

 

1f92lf.jpg

Hammerite boks til 100,- :D

 

Enjoy.

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal lakke på hammerite, vil det mest sansynlig gå galt.

 

kan hende du er heldig hvis du bruker en vannbasert grunning, og legger mange tynne lag før du begynner

 

Okei, takk for tipset :) Skal ha eit lag med noko anna oppå då, noko Arcanol greier så håper det går fint då. :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort litt i dag og.

Malte eit strøk med Aracanol utenpå Hammeriten som eg hadde på i går, men dette strøket blei eigentleg mislykka, for Hammeriten reagerte med Aracanolen, nett som eg blei tipsa om i forrige innlegg. :( Men håper eit lag til fikse da :)

 

6itzzr.jpg

Høgre side, hatt på eit lag med Aracanol i dag, her har eg ikkje malt med Hammerite før maling.

 

2hekhmw.jpg

Men på denne sida, har Arcanolen reagert med Hammeriten, og den har begynt og klumpe seg på ein måte.

 

seysnk.jpg

Ett av de verste plassane.. :(

 

jt5ehl.jpg

Og til slutt eit random bilde av Delebilen :D :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med delebil!! ;-) synd det med arcanol`n da! trenger kanskje ikke begge deler da? smør på flesk? hadde på rustmelk på hele gulvet i chevy`n min jeg, og arcanol oppå der igjen, det ble dritbra!

 

Hehe, det er det veit du :D

 

Det sies at det skjer det samme om du lakker oppå Hammeriten, men om du har eit lag med Arcanol oppå den Hammeriten, så er det nok til at lakken holder og ikke siger sammen sånn som skjedde her :) Til helga skal eg rette det opp igjen, håper det blir bra igjen med eit strøk til med Arcanol :) :D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje stått stille i helga, nei :D

Etter skulen på Fredag var eg innom jobben til pappa og sandblåste noko smådelar, blei veldig fornøgd med sandblåsinga, og neste skritt er og lakkere delene så dei ikkje ruste igjen. :)

 

På Lørdag var det tid for tur til Byd'n og då måtte eg selvfølgelig innom Biltema. Handla meg topppakningssett, nytt blinklys og bremseskjold framme og bak. :D :D

 

I morgon satsar eg på og få heist inn motoren! :D

 

16jlelw.jpg

Sandblåste deler :D

 

2qci5mt.jpg

 

2wn4sj7.jpg

 

2guze68.jpg

Topppakningssett med pakninger til innsuget og eksosmanifolden :D

 

2ewpow6.jpg

Bremseskjold bak. :D

 

28h0k79.jpg

 

zti4r6.jpg

Bremseskjold framme :pimp

 

2dtycco.jpg

Ny blinker! :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vngpie.jpg

 

2vjrloo.jpg

 

2m6pvgo.jpg

Motoren er satt på plass, og nå gjenstår bare montering av ledningsnett og alle delane på motoren, så er vi klare for oppstart! :D :D

Må vell nesten filme denne oppstarten også. :D

 

ezki7a.jpg

Og så har eg kjøpt meg lakk som eg skal bruke på forskjellige plassar på bilen som er litt dårlige.. :D

 

:D

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakka litt i dag..:

 

2vd2y5y.jpg

 

152f47c.jpg

 

98en36.jpg

Har lakka dei delane eg sandblåste for nokre veker sidan. :D

 

v448s3.jpg

Har også montert servoen, dette skjedde i helga. Fant ut at reima eg kjøpte på biltema ikkje passa, den var for liten. :(

 

25tj62x.jpg

Har montert litt ledningsnett også.. :D :D

 

Liten update, men går mykje i skule for tida.

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår