*Cruiser* Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Listene på alle dørene mine har løsnet fra festene. Hvordan er det å demontere og montere disse listene? Er det mye jobb og er det noe annet jeg trenger bortsett fra listene? Har de hvite pluggene i dørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 er lett, sitter en skrue på innisden av døren du tar løs, så er det bare å dytte listen bakover så vidt jeg husket :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg hadde akkurat samme problem på min bil. De datt av en etter en i løpet av ca ett år. Virker som om festene har begrenset levetid. De var helt morkne når listene falt av. som tidligere nevnt sitter det en skrue i fremkant, men problemet hos meg var iallefall at skruene var rustet fast, og det var vanskelig å holde igjen på baksiden siden selve skruefestet hadde falt ut av lista. Endte med at jeg måtte bruke dremmelen og kappe av skruene. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg