blackboy Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 hallla!! noen som har tips om hvordan jeg skal få godkjent en golf 2 g60. plukka alle deller fra en corrado som jeg kræsja, motor, drivverk å etc.. men trenger ombyggingspapirer til g 60 fra 1.6 gl, noen som kan hjelpe meg med dette?? på forhånd takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Tom Sagerud Møller Frysja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by blackboy hallla!! noen som har tips om hvordan jeg skal få godkjent en golf 2 g60. plukka alle deller fra en corrado som jeg kræsja, motor, drivverk å etc.. men trenger ombyggingspapirer til g 60 fra 1.6 gl, noen som kan hjelpe meg med dette?? på forhånd takk!!! Bare å reinge Møller sentralt, så blir du satt over til rett mann. Du har papiret i posten dagen etter. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ottar har helt rett, Tom er eneste som kan hjelpe deg! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by OleVik Ottar har helt rett, Tom er eneste som kan hjelpe deg! Det er derfor du blir satt over til han når du ringer sentralt...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Eller ringer til Møller og sier "Hallo er Tom der??" HAHA ikke glem å ringe til ditt lokale biltilsyn også, de liker å ha en finger med i spillet.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by projektRUST Eller ringer til Møller og sier "Hallo er Tom der??" HAHA ikke glem å ringe til ditt lokale biltilsyn også, de liker å ha en finger med i spillet.. De skal nå ha en finger inni alt de......................;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro De skal nå ha en finger inni alt de......................;) menneskelige dei o ja :D (te tider..) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Mener å huske at VW Audi klubben har tilgang på disse papirene nå også. Petter Håvelsen er rette mannen, tror de overtok de papirene Møller hadde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jeg har fått tilsendt alt Møller har av papirer til luftkjølt vw før, om jeg ber om alt til Golf får jeg vel det også. Skal kanskje nevnes at jeg hadde en liten "organisasjon" i ryggen. Privatpersoner vet jeg ikke med.. lov å prøve! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Eller bare skriv ut dette papiret .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Sonick Eller bare skriv ut dette papiret .... nai nai.. korfor gjøra det enkelt ? :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Biltilsynet, trangsynte som de er kan faktisk kreve å måtte se orginalen! Når du skal godkjenne bilen din så kryss-sjekker biltilsynet med Møller om at s/tis nummeret og sånt stemmer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 nå må ikke du være så pesimistisk! :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackboy Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Sonick Eller bare skriv ut dette papiret .... :) hjertelig takk, da blir det biltilsynnet neste, for å forevise papirer å høre ut litt.. takk igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg