Gå til innhold

Urettferdig!!!!

Ranger emnet


Baldrick

Anbefalte innlegg

Pratet akkurat med en kammerat på telefon, han hadde vært på Vi Menn messa og hadde like greit gått til topps i en konkuranse som http://www.se.no arrangerte... Hva han vannt? Komplett "kjørekurs" som ender opp med at han skal kjøre en ekte Formel 1 bil... og kammeraten min er ikke litt interesert i bil engang... URETTFERDIG!!!!

 

jaguar_sliding.gif

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Pratet akkurat med en kammerat på telefon, han hadde vært på Vi Menn messa og hadde like greit gått til topps i en konkuranse som http://www.se.no arrangerte... Hva han vannt? Komplett "kjørekurs" som ender opp med at han skal kjøre en ekte Formel 1 bil... og kammeraten min er ikke litt interesert i bil engang... URETTFERDIG!!!!

 

jaguar_sliding.gif

 

ok, det hørtes jævela skøy ut ;) Synd du også ikke vant da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren hans når han mottok premien var at han gleda seg til å kunne bruke det som et sjekketriks å ha kjørt formel 1.

Hadde jeg fått samme premien vet jeg ikke hva jeg hadde gjort, hadde nok flippa helt!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater når sånt skjer...:mad: En kompis av meg som er bortskjemt i huet å ræva vant 3800kr på spilleautomater på ei uke.....,faenskapet kjører en Mazda 626 1992 som han fikk til 18års dagen sin......!! Tenkte lissom: Hva faen skal han med penga? Her sitter jeg med en Volvo som må kostes på no sinnsykt,mens han som får bil han vinner nesten 4000kr på automat...... å det han gjør med penga,jo han fyller tanken helt opp 3 ganger dagli å kjører fjortiss jenter rundt om i byen......!!

 

 

 

Av å til er livet JÆVLIG kjipt!!!:mad:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han kjører 3 tanker om dagen og bare laffer rundt med fjortiser i byen tror jeg ikke du skal kalge på ditt liv... Han som er stakkarslig da... Og mazda 626 er vel ikke blant top10 på lista over feteste biler heller liksom

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 tanker var litt overdrevet....,men i helgene går 3 tanker i allefall....!! Det som er at jentene ikke sitter på med han fordi han er 20år,de sitter på fordi han har bil,kjører dem hvorsom helst uten betaling å at han lar jentene bli fjortissfulle i bilen!

Som oftest er vi gutta som må hoppe av mitt i hovedgata fordi han skal kjøre noen halvfulle bærter......!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

3 tanker var litt overdrevet....,men i helgene går 3 tanker i allefall....!! Det som er at jentene ikke sitter på med han fordi han er 20år,de sitter på fordi han har bil,kjører dem hvorsom helst uten betaling å at han lar jentene bli fjortissfulle i bilen!

Som oftest er vi gutta som må hoppe av mitt i hovedgata fordi han skal kjøre noen halvfulle bærter......!!

 

Hahhahha!! :D

 

Høres ut som en taper for å si det mildt. Den dagen jeg kjører rundt med fulle fjortisser i bilen så er det noe alvorlig gærent. IKKE FAEN om jeg kjører fjortistaxi. De skal ikke få lov å sitte i bilen min å skjemme ut både meg og bilen min fucku

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det jeg sier at det er han som sitter med problemer med livet. Stakkars mann hvis du kutter kompiser for å kjøre fulle fjortiser fra sted til sted.

 

Da er jo mannen sosialt-mongoloid!!!!

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si,av å til så vasker han Jaguaren til faren.....,å da skryter han til jentene av at bilen kosta 1.1 mill når den var ny....,den var ny i 97 å de har hatt bilen et år......,sjekka prisen på den i dag.......320.000kr.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår