Saberhagen Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Heisann! Skal polere bilen min til våren, og siden jeg ikke kan gjøre det selv så har ejg tenkt å la noen av "proffene" gjøre det.. Har funnet ut om RK-bilpleie som ligger ved Erik Arnesen på Bryn, og de på Erik Arnesen pleier å klargjøre bilene sine der visstnok.. Så det jeg lurte på er om noen av dere har noen erfaringer med RK-bilpleie? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nanolotus Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Hvis du vil ha det gjort skikkelig er det lurt at kontakte en av disse gutter. Da får du garantert den blankeste bil i gaten. dcn-approved-detailers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Enig med nano her, og husk at det er milevis forskjell mellom en typisk klargjører og en "detailer.." Førstnevnte har som mål å ta flest mulig biler på kortest mulig tid, sistnevnte har som mål å få bilen så bra som mulig ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas. Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Kan også legge til at dette her er kremen av detaliere i Norge :) Det ser du fort når du kikker på jobber de har lagt ut på DCN :) Siter 15 Nissan Leaf Nordic 05 VW Caddy 1.9TDIx08 Volvo S40 1.6D Momx96 Ford Mondeo 2.0 GLXx68 Peugeut 404 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Enig med resten :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318iGlenn Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Til deres orientering er klargjøring av biler fra Erik Arnesen kun en liten bit av det RK-Bilpleie driver med. Ta en titt her http://www.rk-bilpleie.no Siter [ ] Peugeot 605 2.0i, 1991 [x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986 [x] Citroen BX 19GTi, 1991 [x] BMW E30 318i, 1983 [x] Volvo 240 2.0, 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg