vwgolf3 Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Hei Jeg har en subwoffer som jeg vil sette inn i min nye bil VW passat 2006 modell noen som vet om det går og kople en forsterker på den orginale spilleren som sitter i passat? den er for stor til at den kan erstattes med en vanerlig spiller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Er ikke noe problem å bruke en annen spiller i bilen. Trenger bare en ramme og adapter. Har begge deler liggende etter at jeg solgte min forrige spiller. Skal få det billig hvis du vil bytte spiller. Og for å svare på spørsmålet ditt, så er det mulig å koble forsterker på spilleren din. Det enkleste er vel å bruke en slik en: Linjeutgang til VW Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf3 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Er ikke noe problem å bruke en annen spiller i bilen. Trenger bare en ramme og adapter. Har begge deler liggende etter at jeg solgte min forrige spiller. Skal få det billig hvis du vil bytte spiller. Og for å svare på spørsmålet ditt, så er det mulig å koble forsterker på spilleren din. Det enkleste er vel å bruke en slik en: Linjeutgang til VW Takk takk :) tror jeg holder meg til orginalen i første omgang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg