Tuningpower Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Har en g60 der jeg mistenker at lambdaen er gåen, fordi når jeg kobler fra lambdaen så går bilen bra, men når den står i så kutter den med engang bilen blir varm! men på lambdasonden så er det 3 ledninger, men på pluggen som kommer fra ledningsnettet så er det 4 ledninger. ( er bare brukt kabelsko inn i pluggen så virker ikke som om det er rett) Er det noen med g60 som kunne sjekket lambdasonden sin og funnet ut hva jeg skal bestille? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Er en skilnad på før 1990mod og etter 1990mod. Dei første hadde 3ledninger, dei seinare modellene hadde 4ledninger, så du har nok feil lambda. Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 selger sier det er 89 mod.. men da skjønner jeg ikke hvorfor det er 4 ledninger på den pluggen?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Ron- Skrevet Februar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 selger sier det er 89 mod.. men da skjønner jeg ikke hvorfor det er 4 ledninger på den pluggen?? Motorbytte sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Hmm....mener 89 mod har jord i gods. 90 skal ha jord igjennom ledning. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 har bestilt med 3 ledninger.. funka med det tidligere så skal funke nå også... merker i grunn ikke at jeg kjører uten lambda heller.. bruker litt mye bensin bare:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg