Tuningpower Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 (endret) Har en golf med g60 motor og så er det en del løse ender jeg vil rydde opp i, er noen ledninger og kontakter som henger løst, og jeg lurer på hvor de skal, for om jeg ikke trenger de, så klipper jeg de bare vekk og rydder opp i motorrommet! Endret September 21, 2010 av Rekord-Racing Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 bilde av kontakt, og plassering. Da kan jeg hjelpe deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 har funnet ut at det er plugger for det gamle ledningsnettet som ligger å slenger! men nå har jeg ikke gnist, så jeg kunne trengt å vite hvor de tre ledningene på coilen går til?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 (endret) Endret April 19, 2010 av Mouh Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmswag Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 det skjema er hele koblingskjema til g60 motor? har en g60 motor på hånda så kunne vært greit og hatt dette : P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Dette er fra corrado G60 1990 Svart - Til krets 15 i sikringsboks Svart-Rød - Til krets 1 i sikringsboks Grønn - Pin 25 på ECU Ved Gnistproblemer, sjekk hallgiver i fordeler. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg