Gå til innhold

Hvor mange VW Golf R32 MK4 i Norge?

Ranger emnet


Marzo

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

denne lå til salgs i FÅ timer i 2010.. da hadde den gått bare 34000km den lå ute for 499' men jeg tror ikke den ble solgt. jeg har hørt (fra møller) at det er solgt kun 4 stk ny i norge golf 4 R32 og at det er importert ca 15 nye mk4 R32 fra tyskland i tiden da mk4 var nyeste model golf

Golf mk3 1997 101hk 1.6i comfort (prosjekt/solgt)

Golf mk4 2001 90hk 1.9TDI Highline (død)

Golf mk4 STV 2002 200hk 1.9TDI 4Motion Comfortline

Golf mk4 2002 150hk 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
finnes en sort mk4 r32 kjøpt ny i norge. regnr UR 81110. denne lå til salgs i FÅ timer i 2010.. da hadde den gått bare 34000km den lå ute for 499' men jeg tror ikke den ble solgt. jeg har hørt (fra møller) at det er solgt kun 4 stk ny i norge golf 4 R32 og at det er importert ca 15 nye mk4 R32 fra tyskland i tiden da mk4 var nyeste model golf

 

Frode sin ble nok hentet inn fra Tyskland i 08. Men kun gått ca 17.000km og som ny.

Den lå nok ute litt lengre enn et par timer.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=18817354

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20524773

 

Møller burde selv vite at de aldri solgte R32 MK4 nye i Norge :)

 

Skal være under 10stk MK5 i Norge på skilter, som er en bil serieprodusert fra 2005 til 2009.

MK4 ble kun laget i 5000 eksemplarer fra 03 til 04 eksternt fra fabrikken.

 

Vet kun om tre på skilt. Muligens en til som ikke er registert og derfor usikkert om den havnet i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår