Bipolar Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Hei, Cd-spilleren i min Carisma sluttet å fungere tidligere i dag. Det er kun sikringen som har rykt. Men for å få ut sikringen til cd-spilleren må jeg først fjerne en slik "gul boks"? hvordan får jeg fjernet denne? Prøvd alle mulige veier nå... Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Steinkjer Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Har du bilder? Jeg forstår ikke hva slags gul boks du mener :S Hva heter cd-spiller'n din da? Siter GT: Ole Stensrud Bare add så tar vi en kamp, Er med på alt :) Det er ikke farten som dreper!, det er hvor fort man stopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtibushen Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 er det orginalspilleren som har en "gul boks", eller står den gule boksen på bilen? Har en carisma selv, men har aldri sett en gul boks på den?? Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg