larrizz Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hei, har en e22 motor, nettop bytett toppakning, byttet oljefilter og alt a jeg gjorde det. Men nesten med en gang vart oljen tynn og melkete. Noe annet enn toppen så kan være galt? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Kan være sprekk/skjevheter i topp eller blokk. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 hmm, hvor i blokka har den kunnet sprukke? Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Er det oljekjøler på disse? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Er det oljekjøler på disse? Er iallefall ikke ekstern oljekjøler Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Er iallefall ikke ekstern oljekjøler Sitter det en dings mellom blokk og oljefilter som det går vannslanger inn på? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Sitter det en dings mellom blokk og oljefilter som det går vannslanger inn på? Er nokk ikke det nei Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 kan være igjen rester etter fra før du bytta pakninga, tar litt tid å få skyldt igjennom, men blir olja bare verre å verre, har du nok ikke gjort en god jobb med byttet ditt, blokkene, sprekker ikke på de, det tilhører skjeldenheten, å en støpjernstopp slår seg ikke med mindre du har straffa motoren no helt for jævli, har du rensa gjengene til topplokksbolta skikkelig? satt boltene på rette plassen?? jeg har opplevd sjøl at gjengene i blokka ga seg på en bolt for at jeg bytta om å ikke tenkte meg om, fikk samme problemet, men jeg satsa å bytta bolten til en som var lengere og dro til, det funka, ble tett da, ikke ta detta som kritikk, jeg bare spør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 har du glemt simringen mellom toppen og blokka på høyre side på motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg