MarcusN Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg har en BMW 520i, og hadde et uhell med den som medførte at forstillingen ble ødelagt. Dette er et problem når bilen skal dras opp på henger med vinsj, siden det ene framhjulet ikke går rundt. Det er i og for seg mulig å trekke bilen opp på hengeren, men av hensyn til forstillingen og innerskjermen er det grenser for hvor mange ganger jeg ønsker å gjøre dette. Er det noen som har vært borti et lignende problem når de skal transportere bilen? Det jeg lurer på, er om det finnes tekniske løsninger for dette, f.eks. noe man kan sette under det skadde hjulet som gjør det mulig å trekke bilen. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Det finnes "traller" for slikt... men jeg tror ikke jeg ville brukt så mye energi på å tenke på forstillinga mi, når den er defekt alikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Du vet ikke hvor man kan få tak i slike traller? Blir nok nødt til å transportere bilen flere ganger, så med mindre det koster skjorta, hadde det i alle fall vært en fordel. Om ikke annet så for å slippe å ripe opp enda mer. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 http://www.biltema.no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Lofteverktoy/Hjuldolly-2-stk/ Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Mange takk, var akkurat noe sånt jeg så etter. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 nå vet jeg ikke hvor langt du skal transportere, men i og med du nevner henger og vinsj så vil jeg tro det ikke bare er rundt i garasjen:) de trallene der egner seg ikke for "transport", men kun for flytting inn og ut av garasje og litt sånn:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 (endret) Hehe, har ikke akkurat tenkt å taue vraket i 90 km/t oppå de trallene. Men det skulle vel holde til å få bilen opp på en henger. Trenger ikke å fungere helt perfekt, er bare et forsøk på å beskytte bilen så godt det lar seg gjøre. Endret Februar 8, 2010 av MarcusN Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg