Almenning Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Glemte å montere panser åpner wire etter å fikset en lekkasje i termostat, så da lurer jeg på, noen som vet en måte å få åpnet panseret på? Eller har et bilde av selve åpneren, kommer såvidt til gjennom grillen, men er liten plass over radiatoren, og kommer inn gjennom lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg tror løsningen er å fjerne emblemet i grillen og jobbe derfra. Mulig det må bores et hull også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Jeg gjorde akkurat det samme. Det jeg gjorde var å ta av grillen og bore et hull i plastikken hvor låsen sitter. Deretter er det "bare" å få tak i hendelen. Prøvde først å komme til fra undersiden, men det er ca. komplett umulig med mindre man har hender på tykkelse med fyrstikker... Lykke til :) Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 må fremm med borren ja. finn en lik bil så du kan sikte deg inn på hvor du skal båre Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg