halseth Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Noen her inne som er fra trodnheimsområdet som har lyst til å lakkere bilen min? firma er uaktuelt, koster ikke på den 30 store lapper.. Er snakk om en nissan almera.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 (endret) holder nok somregel ikke med "30 store lapper" som du sier. er mest fra 45.000 og opp til 60/50.000. skal du ha lakkert en bil på forsikring så ligger forsikringsummen på lakkering på ca 60.000,- det lønner seg ikke å lakkere privat lenger om du ikke får noen som kan dette og gjør det utenom jobbtiden (svart) da kan du være heldig å få det til min 20-30 tusen om du skal ha det profesjonelt. verksteder ønsker også å få ta grunnarbeidet da dem ikke gir kvittering på lakkering om dem ikke vet 100% sikkert hordan grunnarbeid er. derfor blir det fort dyrt. t. laken koster ikke all verden å heller ikke jobben,men alt annet koster som strøm, mange bedrifter fyller olje for over 100.000 kr i året bare for å holde varmen i lokalene, ansatte skal ha lønn og dem har masse utgifter.derfor bilr det så dyr Endret Januar 31, 2010 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 jeg skal lakkere bilen min til våren og det får jeg gjort profesjonelt til kr 18.000. så det gjelder å finne dem som gjør det på fritiden. skulle jeg hatt den på lakkeringsverksted som en vanlig kunde så måtte jeg nok minst betalt 45.000, fort mere og da dem muligens må rette på grunnarbeid om det ikke er gjort bra nok. prøv å finn noen som gjør dette privat,søk på tråder i forumet. lønner seg også å reise et stykke om det kommer et bra tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 har allerede fått tilbud fra en kjenning som kjenner en proffesjonell lakkerer, skulle ha max 15 lapper.. leverer bare bilen, så gjør han alt av arbeid. Så bilen blir levert til han i slutten av februar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hvis det skulle gå i dass så har vi en Gunnar Trøan på Byåsen, veldig flink og bra på pris! Forhør deg om pris ;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 har allerede fått tilbud fra en kjenning som kjenner en proffesjonell lakkerer, skulle ha max 15 lapper.. leverer bare bilen, så gjør han alt av arbeid. Så bilen blir levert til han i slutten av februar :) ok, hva heter han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Pris spørs på hvor gode venner man har ;) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 ok, hva heter han? Det veit jeg ikke, er kompis til en kompis av meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Det veit jeg ikke, er kompis til en kompis av meg.. oki,skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Gunnar Trøan på xxxx kan jeg å og anbfale.. siste jeg hørte ,, var at datter og sønn skulle ta over ;) Sønn-- gjorde en flott jobb på min fars merc ;) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg