salahwaisi Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Hei! Nå er jeg heldig og fått lyspæra mi til å gå, og jeg har ærlig talt ikke mye peiling på bil. Så spørsmålet er hva slags lyspære bruker kjørelysa mine? Antall W og hvilken sokkel? Og er det mulig å bytte lysa fra fjernlysa til noe mye sterkere uten å måtte gjøre (ulovlige/store) modifikasjoner? Fjernlysa lyser greit, men skulle gjerne hatt noe mer futt i dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Du har ei bok som fulgte med bilen. (brukerhåndboka trur eg den heiter) Der står det kva slags pærer du har og kanskje ein veiledning på korleis du skal bytte pærer. Er ikkje å anbefalle å bytte pærer til meir watt (er nok 55w på pærene) Kjøp heller pærer som lyser bra. Osram nightbreaker er ganske bra Philips har ei pære og, men eg hugser ikkje navnet. (kanskje philips extreme) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 H4 pære på denne bilen. Som nevnt over har diverse produsenter diverse tilbud på sterkere pærer... hør med nærmeste bilrekvisitaforretning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg