Elanzer Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 er på utkikk etter noen bilder av denne bilen, en kamerat av meg har tenkt å lage old-school prosjekt av en, men vi skal photoshope litt først, så da må vi ha bilder, også lurer eg på om noen gidder å ta bilder av en, må da være noen som har noen besteforeldre eller noe som har en slik :) fant 1 jævla bilde i dag når eg leita (2timer) :mad: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 søk på KE70 og TE71 da får du dessa STYGGE bilene ;) finn heller en 1975-1979 carina DE er tøffere! og ekte ol'school mvh Trond Viggo c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 nå er den som eg er ute etter 5 dørs men :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hvorfor poste bilder av en Corolla??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 TullboKnut: Jeg er helt enig! KE70 og TE71 er selvfølgelig ikke noen Carina. Men den gamle blå med høye baklykter er en Carina! Credit til deg :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Skal du ha en 80 carina søker du på TA60, eldre enn det så heter de TA40 tror jeg.. Synes dere at carina fra 80-tallet er så stygt? Den coupe-utgaven de lagde var jo passe blodharry, men det var jo en 3 dørs da. http://koti.mbnet.fi/meelis/auto/ Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hvis du/dere går inn på denne addressa: http://gidderikke.no/?pageid=42 så finner du min egen Yota. Tatt bilde av fra forskjellige vinkler. Der ligger både originale, og manipulerte bilder. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by elanzer er på utkikk etter noen bilder av denne bilen, en kamerat av meg har tenkt å lage old-school prosjekt av en, men vi skal photoshope litt først, så da må vi ha bilder, også lurer eg på om noen gidder å ta bilder av en, må da være noen som har noen besteforeldre eller noe som har en slik :) fant 1 jævla bilde i dag når eg leita (2timer) :mad: Tralala.. Nå fant jeg tilfeldig igjen en gammel side jeg ikke har sett på lenge.. Her er go'Carinaen... http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/9975/vehicles/MyCarina.html Toyota Carina Coupe GT-T TwinCam Turbo August 1997, 1290kg, 276hp@5800rpm/1.2-1.25 bar Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Med fare får og dumme meg ut nå, så mener jeg at modelskiftene for Carina var 72-77, 78-81, 82- Har selv både 73 og 74 + jeg hadde en 82 Cupe / Liftback ( 2 dørs ) som bruksbil en kort stund. Min far kjørt 1975 Carina, bygget igjen i 79. Begge disse bilene var utrolig sterke. Han kjørt langt over 300.000 km med 75 modellen, og godt over 400.000 med 79 modellen. Og da gikk de i innbytte til neste bil....:D Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg