Gå til innhold

regler til besvær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

Om de nye reglene er fornuftige eller ikke, det er ikke godt å si.

Har litt vondt for å tro att det skal være sikrere å fjerne min originaltank som er av plast, dekket med en beskyttelsesplate av stål. Alt dette ligger under bilen, uten noen åpninger inn til kupeen. Går noe galt der, så får jeg i verste fall en brann under bilen..

 

Men istedenfor så skal den tanken bort.. å jeg skal flytte både tank og bensin INN i kupeen hvor jeg selv sitter... dog med en kasse rundt tanken da.. men jeg hadde faktisk følt meg tryggere med tanken under jeg da...

 

Håller med dej der. Syns det kunde vara lov med orginal tank så länge den er i plast å ligger utanför bilen. De som lagat bilen har ju trots allt lagt ner en del med timmar för å få till en sikker lösning på det med plasering & konstruktion av tank.

Til og med min gamle PUG 205 har tanken långt in under bilen, ska en del til för å riva den i stycker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står vel ingenting om at dashbord må fjernes?? Ser at det står brennbart materiell, men instrumenter og instrumentpanel er fritt. Jesus christ.. Fikk ingenting på årskontroll i fjor, så det eneste de har endra er vel brennbart materiale. Men hva legger de i det? Skal endel til at plast tar fyr da.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg tenker brennbart tenker jeg på bakseter, baksete rygg, dørtrekk, gulv teppe og lignende som fort kan suge til seg en del drivstoff å brenne godt. plast smelter før det tar fyr. så det er det veldig begrensa hvor brennbart det er. om det brenner så er det iallefall noe annet det har starta å brenne i først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airbag skal fjernes.

Instrumentpanel, instrumenter og innvendig trekk på førerdør er fritt. Annet brennbart materiell skal fjernes. Gjelder ikke strømførende ledninger/ komponenter. Skarpe kanter skal polstres.

 

Siden det med annet brennbart materiell sksal fjernes står med rødt.

Vil jeg tolke det sånn att det SKAL fjernes..

Men det er lov til å ha de instrumentene du selv ønsker...

Men jævli dårlig skrevet.. spesielt med tanke på att dette er nytt av året.

Syns boka blir værre å værre jeg..

Å jeg har holdt på siden -88....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja boka er skrevet helt idiot spør du meg. Står så mye diffuse ting der. Skjønner at de ikke kan skrive ALT hva som skal fjernes og ikke fjernes, men en vesentlig ting som dashbord synes jeg kunne være nevnt. Spesielt siden de skriver at brennbart materiell skal fjernes.

 

Men, skal dashbordet fjernes må vel girkula fjernes også.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår