Gå til innhold

Dere med gode øyne for lakkoder, se her!

Ranger emnet


xZoPpY

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Håper noen kan hjelpe meg.. saken er at jeg må få tak i skikkelig signalfarge ala reflexvest farge :)

 

Kjørte forbi et skilt (dere ser på bildet) som kan være et godt utgangspunkt for fargen, er det noen som kan hjelpe meg å finne ut av en lakk som er så og si lik den signalgulgrøn fargen?

 

16012010123.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tviler på at du får skannet den da fluoriserende farger ikke akkurat er vanlige i sortemanget. Men hør med en lakkleverandør om hva de har av fluoriserende farger. Ambulanser er vel folie? Uansett, har selv spurt teknikeren vår om dette en gang og han nevnte at de hadde solgt noe til lakkering av rednings-helikoptere. Men var ikke noe han hadde på innerlomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Tar opp igjen denne folkens.. nå det begynner å haste..typisk at den kalde vinteren har forsinket prosjektet.. men

 

Var hos en lakkerer i dag og så litt på fargekart type lasebillakk -RAL.. de så grei ut inne i lys, men når man kom utenfor ble jo fargene brun istedenfor.. tok fram reflexvest og det var ikke i nærheten engang..

 

Eneste det som er i nærheten er fluor gul/grønn det er helt likt som reflexvest-fargen, denne har de på sprayflaske på biltema, men skulle jo hatt det i maange liter til sprøyte og i lastebillakk :P

 

Spørsmålet da er om noen som har god peiling på lakk kan fortelle meg åssen jeg skal få lakkereren til å kunne finne fram denne fargen? Var visst ikke så lett ifølge han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår