Karsko Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har ordnet med en Cruisekontroll del som gjør at jeg kan montere cruisekontroll på V70en. Delen er fra en 850, men har forstått på Bromm-Benny at dette ikke skal være noe stort problem. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal montere delen. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg blir kjempe takknemlig for bidrag!:D Siter Volvo V70 2.5 1999 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet Januar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2010 vad menar du med Cruisekontroll del , det du trenger er knapp/brytte og SW hos volvo Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karsko Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 Jeg snakket med Volvo igår. De sier det er en del som koster 4088 (Frydenbø Bilsenter på Sandane) som trengs, og at det tar 1,7 timer å montere det. De jeg snakket med hadde aldri montert noe slik før, så de var litt usikker på hvordan det skulle gjøres... Siter Volvo V70 2.5 1999 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Jeg snakket med Volvo igår. De sier det er en del som koster 4088 (Frydenbø Bilsenter på Sandane) som trengs, og at det tar 1,7 timer å montere det. De jeg snakket med hadde aldri montert noe slik før, så de var litt usikker på hvordan det skulle gjøres... Dersom du har 99mod så skal du ha motoren uten gasswire til gasspjeldet. I så fall skal du bytte den venstre rattbryteren (blink og langlys) og resten skal programmeres hos volvo. Delen koster ca 700kr (kompis kjøpte en i forrige uke hos samme forhandler.. :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karsko Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 Klarer du å finne ut hvilket delenummer det er på den delen han kjøpte? :-) Siter Volvo V70 2.5 1999 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg