Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Funker fnt med byggskum til sånnt, men visst man skal lage stylling til en hel bil ville jeg ha tatt sikte på noe annet. Men man må i noen tilfeller dekke til skumet når man skal begynne å plastre og bygge med glasfiber, for da går det som sakt tidligere i oppløsning... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Dette har jeg lyst til å lære meg! :| Hvis noen kommer over ei bok, et kurs eller noe som kan gi deg innsikt i hvordan du bygger med skum, så skrik ut! Hvis ingen har noen eksterne linker til godt forklarte prosjekter da... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Jeg tenkte mer på å lage noe enkle former, ikke noe styling eller slikt. Feks. lage en innsugsboks med rør mellom filter/gassere eller hva det måtte være. Lage en enkel form med noe skum, kappe og pusse til og støpe i carbonfiber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 kommer sikkert litt an på hva slags byggeskum du bruker, det funka fint det kameraten min brukte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Hawkon Dette har jeg lyst til å lære meg! :| Hvis noen kommer over ei bok, et kurs eller noe som kan gi deg innsikt i hvordan du bygger med skum, så skrik ut! Hvis ingen har noen eksterne linker til godt forklarte prosjekter da... Gi meg beskjed om du kommer over noe da! :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg