Uchihaa Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Hei idag kjørte jeg til Jessheim plutselig så begynte den engine lampa å lyse. Hva kan feilen være ? kan det være en feilkode eller kan det være noe mer ? håper noen kan hjelpe meg ;O) veldig takknemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Mens du venter på bedre svar kan du lese nest siste innlegg i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Motorlampen indikerer at det ligger feilkoder i minnet. Om jeg ikke husker feil vil den lyse vis det er tre koder eller mer, eller om det er noe alvorlig. Bør vel helst ikke kjøre bilen før du vet va det er. På 95, 96 og 97 kan du gjøre en keydance for å få ut kodene, da vil check engine blinke fram tallene i koden. Senere modeller må kobles til ett instrument eller datamaskin, da må du enten på verksted eller til noen andre som har ett slikt instrument. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg