arki1 Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei, jeg vurderer å selge min 93 mod legacy 18 dl,det som jeg lurer på er hva man kan få for en sånn bil?Den er nyvist i november uten feil det er skiftet hjullager,bakre potte,mansjett,komplett register(for 5 mil siden)nye bremser.det er ikke rust i platene bare litt lakkrust, det er ingen bulker og det følger med 8 lett metall felger 4 dekk på stål + 4 løse sommerdekk, det er motorvarmer med kupevarmer og hengerfeste.Den er utstyrt med 4wd med høy og lav og elektrisk ut og innkobling av 4 hjulstrekken.Den har gått 280,000 men det virker ikke sånn,det er også skiftet gearolje og på kardangen.Starter støtt fikk prøvd dette nå(-31).Kan sende bilder hvis noen er interessert.:cab:cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemorzuz Skrevet Januar 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg er muligens interesert. Send bilder til: Randolull@gmail.com Ta bilde av motoren, inne i bilen, foran, bak, begge sidene.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg