rockaBilly Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 hei har en 88 740 med innsprut, har vært sur å starte i kulda men det har godt bra, men nå er det null antydning til tenning, har gnist å får bensin, coilen virker som det skal, fordeleren er gjort ren selv om det så bra ut, kanskje tenningsmodulen? eventult hvor sitter den? å hvordan sjekker jeg den? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 tennings modul eller svinghjulsføler. om det er E motor så drit i svinghjulsføleren, da du ikke har den om det er tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 temp sensoren til motorstyringa.. mål motstanden i den, mener verdiene står i haynes boka, men hvis ikke har jeg det i volvo sine verksted bøker, men di har jeg ikke forran meg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 tennings modul eller svinghjulsføler. om det er E motor så drit i svinghjulsføleren, da du ikke har den om det er tilfellet. har ikke svinghjulsføler så den er grei, men vet du hvor tenningsmodulen sitter? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 (endret) temp sensoren til motorstyringa.. mål motstanden i den, mener verdiene står i haynes boka, men hvis ikke har jeg det i volvo sine verksted bøker, men di har jeg ikke forran meg nå det skal jeg sjekke så fort jeg er i værste men hvor sitter den sensoren?, tror du at kaldstart fuksjon har kutta ut? bil står i oppvarmet værste er ikke 20 pluss men en 10-12 grader dær Endret Januar 10, 2010 av rockaBilly Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 tennings modulen står på venstre fram sjerm bak luftfilter boksen Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 tennings modulen står på venstre fram sjerm bak luftfilter boksen det er litt rart, for jeg kan ikke se noe, men hva er det for et rele som står montert på ekspasjonstanken? har lurt på om det er tenningsmodulen, eller tar jeg jæveli feil? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvogubbe Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Det er støydempingsreléet. Det skal visstnok ha flere funksjoner enn støydemping. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 Det releet har vært en kilde til problemer. Løse loddinger fører til at dysene ikke bestandig vil åpne Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Det releet har vært en kilde til problemer. Løse loddinger fører til at dysene ikke bestandig vil åpne har prøvd å bytte med 2 3 forskjellige, ikke noen forskjell. fant tennings modulen etter litt mer leting, var ikke så vanskelig alikavel, så har bytta den å, hjelper ikke, så lure på om det kan være hallgiver i fordeleren som kødder, noen som har noen erfaring med dette?? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Det er støydempingsreléet. Det skal visstnok ha flere funksjoner enn støydemping. støydemping? Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toofastin Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Har akkurat det samme problemet med min 740 et. Får ikke start:chairshot . Har strøm til coil å bilen får bensin. Trenger hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Har akkurat det samme problemet med min 740 et. Får ikke start:chairshot . Har strøm til coil å bilen får bensin. Trenger hjelp har fått start på godvogna:volvsmile var rett å slett en pisse feil, pga kulde ha den gått på fetere blanding å da har ikke pluggene fått brent seg ordtli rene, de så ikke så jævelie ut, men har bytta, å ho fyra på først, takk for de svara jeg har fått, :thanks Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toofastin Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hehe! fikk starta govogna idag æ å;) bytta plugger å da starta vogna me æin gong:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockaBilly Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hehe! fikk starta govogna idag æ å;) bytta plugger å da starta vogna me æin gong:titties: flott at du har fått fyran, hehe godt å veta at det er fler som driter seg ut med slike enkle feil, var redd for at jeg var den eneste damndamn :volvsmile Siter Volvo 740GLE, 88 Chevy NOva (307) 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg