Gå til innhold

Noen med erfaring med saab?

Ranger emnet


Hroar

Anbefalte innlegg

Hallo. Skal kjøpe meg familiebil, og siden alle i rundt meg kjører volvo v70 o.l Så har jeg sånn smått bestemt meg for saab 9-5 stv.

Ønsker å ha diesel og automat. Finnes det noen som har noen gode erfaringer? Hva bør man velge 2,2 tdi eller 3,0 tdi? Ca pris +- 200.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 TDIen hadde onkelen min og bare gode minner fra den bilen. ingen problemer med motor/drivverk og god kjøre komfort. Kjempe familie bil. Men er det lurt å kjøpe Saab i disse tider hvor de er i gang med avvikling av produksjon? tenker bare på senere salg??

BMW 520 E39

Citroen Xsara 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke Ford Mondeo 3 gen.? Finnes jævlig mange av dem, men her kan du også få mye bil for pengene...

 

3 gode eksepler.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14391235

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20435346

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20315205

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. når ikke engang KOREANERNE vil kjøpe det drittmerket der, hvordn gidder du?.. tror man burde holde seg langt unna saab nå i disse konkurs dager. blir bare helvete å få tak i deler ettrhvert, samt at det blir vanskeligere å bli kvitt bilen når du finner ut av hva slags drittbil dette egentlig er og du vil kvitte deg men!

 

Da ville jeg heller gått for Ford mondeo årgang 2002+ eller den nyeste!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,2 TDIen hadde onkelen min og bare gode minner fra den bilen. ingen problemer med motor/drivverk og god kjøre komfort. Kjempe familie bil. Men er det lurt å kjøpe Saab i disse tider hvor de er i gang med avvikling av produksjon? tenker bare på senere salg??

 

Tenker ikke så mye på dette med avvikling av konsernet.Om det blir saab og konsernet ryker, og bilen blir vanskelig å vidreselge. Så har jeg garantert gjort verre kjøp.:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. når ikke engang KOREANERNE vil kjøpe det drittmerket der, hvordn gidder du?.. tror man burde holde seg langt unna saab nå i disse konkurs dager. blir bare helvete å få tak i deler ettrhvert, samt at det blir vanskeligere å bli kvitt bilen når du finner ut av hva slags drittbil dette egentlig er og du vil kvitte deg men!

 

Da ville jeg heller gått for Ford mondeo årgang 2002+ eller den nyeste!

 

De blir vel uansett pliktet til å levere reservedeler. samt at det sansynlig vis er korianere som lager disse delene.

Når det gjelder ford: Så lenge det ikke er en amerikansk 32-mod hot rod, så skal jeg aldrig ha ford! (eller opel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir vel uansett pliktet til å levere reservedeler. samt at det sansynlig vis er korianere som lager disse delene.

Når det gjelder ford: Så lenge det ikke er en amerikansk 32-mod hot rod, så skal jeg aldrig ha ford! (eller opel)

Øyh, hvis du aldri skal ha Opel, burde du ikke velge ... Saab.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår