ladetrykk Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Hmm , er det lyd eller "effekt" dere skal ha? Skal du ha lyd kan du jo bare slippe en fjert hver gang du girer:D ..... Du trenger en Bov tilpasset din bil og ditt ladetrykk, foreslår du tar deg en tur til noen som har greie på slikt ref: crasy tuning el .. så kan de sikkert stille inn til deg.. er ikke alltid størst og dyrest = best... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audipower Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Har du tettet slangen som kommer fra venstre??? Du skal tette hullet som går ned til slangen som kommer fra luftfilter boksen og bruke den som kommer far turbon, dvs tett den som går rett ned fra ventil og bruk den andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Økt bensin forbruk er fordi luft mengde måleren din registrerer luften som går ut igjennom dumpen som forbrukt luft og du vil få levert benisn deretter. Hadde det samme problemet når jeg hadde åpen dump. Bilen hakket litt. Siden effekt er viktigst;) har jeg byttet tilbake til resirkulerbar dump , bedre enn den som satt der originalt bare. Hvet at det er noen som ikke er helt enig i dette utsagnet, men det er jo en grunn til at du har en LMM. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Golf-IV-GTI ventilen satt og slangen fra eksosen er tettet. Hva er feil ? Ronny? :D :D :D :D :D :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Fridjow Økt bensin forbruk er fordi luft mengde måleren din registrerer luften som går ut igjennom dumpen som forbrukt luft og du vil få levert benisn deretter. Hadde det samme problemet når jeg hadde åpen dump. Bilen hakket litt. Siden effekt er viktigst;) har jeg byttet tilbake til resirkulerbar dump , bedre enn den som satt der originalt bare. Hvet at det er noen som ikke er helt enig i dette utsagnet, men det er jo en grunn til at du har en LMM. Det du sier er at på biler der det har stått org. dump med resirk. så vil bilen fungere best med resirk. på den nye dumpen? Jeg har nå en forge dump på min 323 gt-r som fungerer bra, men dersom det er noe å hente på å bytte til en med resikr. så gjør jeg nok det for det går litt benz ja. Har vært oppe i ca.1,6l pr.mil på noen tanker (med tung høyrefot). Bruker bilen i jobben som selger så den triller en del mil i løpet av et år. Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by Asim her er et bilde jeg fikk fra trådstarter. Tror du skal komme deg til noen som kan dette. Hvis ikke kan du risikere å ødelegge ting. Du må gjerne ringe oss på crazytuning så skal vi hjelpe deg 67909890 :) Hvis jeg skjønner deg rett nå så har du kobla dumpventilen på feil slange. Det er vel heller lite trykk i innsugslangen vil jeg tro! Trykkeslangen er den som er til venstre på bilde, mens det hullet som er rett ned er retur til innsug. Blend hullet som orginalventilen står "ned" i og sett dumpen på slangen til venstre. Du bør også blende av den orginale vakumslangen og legge opp ny vakumslange fra innsugsmaifolden. Orginal vakumslangen går via en "styreventil" som regulerer stemplet på den orginale og gjør at det bil feil åpning på ventilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.