andersen106 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 hei har en 190e 1990mod 2,0L jet tronic eller hva det heter, mekaninsk innsprut, med automat Når jeg skal starte om morgenen så: starter den med en gang, og ruser seg opp til 1500rpm som normalt, men så brå stopper den etter 1 sek og kan starte den igjen med en gang også går den i 1 sek, samme greiene om igjen til motorn begynner å bli varm.. ved varm motor så går den ujevnt på tomgang og den ligger på ca 600rpm, justering? hvor? byttet plugger rotor+ fordeler lokk bensinfilter luftfilter i følge pluggene så går den også noe magert. kan noen hjelpe meg, begynner å bli lei!! takk noen som har kupevifte og speedometer liggende til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 det at den stopper kan være bensinpumperelèet eller tenningsmodul. Da ting blir varmt/brukt litt kan komponenter utvide seg å virke igjen. Du kan ta ut bensinpumpereleet å "tyvkoble" bensinpumpen å se om den funker da. Ta ut releet å sett en ledning mellom 87 og 30(bruk tallene på stikkerene på undersiden av releet å ikke de på kontakta. Hjelper ikke dette så kan det være den lufttempføleren som sitter i luftfilterboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen106 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 jeg har byttet det relet med sikkeringer på, halp ikke no bensin pumpe er i orden har målt motstand i temp føler, den endrer seg etter temp, så regner med den funker,, hva er neste da?? takk bilde av tennings modul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Tenningsmodulen sitter på venstre innerskjerm. Det er to store kontakter på den. En fra motornettet og en fra coilen + en slange fra innsuget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg