RuuDpus Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei! Hadde kjøpt meg GPS til bilen og var fornøyd med invisteringen. Men det var kun frem til jeg fant ut at sigarettenneren ikke fungerte, så jeg får ikke lada den i bilen. Laderen fungerer som den skal, for jeg har 12V uttak i bagasjen, og der funker den fint. Jeg har den nye midtkonsollen. Det lyser rødt rundt tenneren når jeg har på lysa på bilen, og det lyser rødt nedi tenneren når jeg tar den ut. Noen som har noen idèer om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 første jeg tenkte var at sikringen var gått, men siden det lyser neddi der så er vel ikke dette sansylig og er kanskje samme sikring forann som bak? men er jo verdt å sjekke ut, men du har kanskje godt det alt? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Har egentlig ikke prøvd noe ennå, men får sjekke i mårra... Vet du om denne sikringa skal sitte under panseret, eller i panelet ved venstrebeinet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Sjekke sikringer, løse ledning i sikringsboks evnt eller løse ledninger til tenneren. Mål spenningen på sigarettuttaket å se hva du får. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Har egentlig ikke prøvd noe ennå, men får sjekke i mårra... Vet du om denne sikringa skal sitte under panseret, eller i panelet ved venstrebeinet? hos meg sitter den i sikringsboksen på venstresia der, er vel også eneste stedet jeg har sikringer(?) men kan jo selvfølgelig ha skjedd ting og tange fra 95 til 99 da Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg