turbo 1 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 (endret) er det noen som vet osen girkaser som passer på toyota mr2 fra andre toytar Endret Januar 3, 2010 av henne Les reglene for trådtittel (http://www.bilforumet.no/faq.php) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 er det noen som vet osen girkaser som passer på toyota mr2 fra andre toytar har en kasse jeg.. brukt i noen dager. sitter gt4 innmat i den. :) Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Fortell oss om du har en AW11 eller SW20. Jeg f.eks en C52 kasse fra en AE92 GTi men vet ikke om den passer på 3S-GE eller kun på 4A-GE. osv bla bla bokstavkex.. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Fortell oss om du har en AW11 eller SW20. Jeg f.eks en C52 kasse fra en AE92 GTi men vet ikke om den passer på 3S-GE eller kun på 4A-GE. osv bla bla bokstavkex.. aner ikke i hele tatt.. er en 93 mod gt4 motor.. som kassa sitter på.. Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg