Gå til innhold

frustrasjon tråden ! få det ut

Ranger emnet


_eSOo_

Anbefalte innlegg

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt frustrert over at jeg ikke får kjøp mæ monoblock felger, med 10" bredde til mærsja :(, å at jeg ikke har no førerkort for øyeblikket.

 

Å, hva er greia (greiene, hehe)?

Gikk glipp av disse på ebay i sted, det frustrerte meg litt

!BiPWuYg!2k~$(KGrHqMOKjsEsm1T2mL-BLN6R(ByEw~~_12.JPG

 

10Jx16 bak :partyon:

Men egentlig litt for små, så kanskje like greit. Alt har en mening :)

 

hehe, Mercedes som er tingen! sprintern blir gjerne vaska i -20, dagen derpå er det bare å åpne døra og gå inn:)

 

Nei, for baklukelåsen på W124 fryser ALDRI..! :D Blir ganske kald av å prøve å blåse en lås varm i mange blå til slutt :P

 

Jeg offisielt HATER 20 minus :) Og at bilen blir så møkkete som den gjør om dagen, vindusspyler dekker bare halve ruta og kunne ikke se ut til slutt mellom Oslo og K.sand, GØY! Men det været vi har nå er ialfall langt bedre enn slapseføre, puddersnø som er nesten borte når du setter deg inn i bilen og gøyal å leke på :)

 

Og ja, jeg misliker å måtte stå opp tidlig igjen.. 7:15 grøss...

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å stå opp i otta var ikke så ille som jeg frykta (sålenge man slipper å stå opp i Otta :)).

 

Nå frustrerer jeg meg over nye moderatorer, akkurat som nyutdanna purk, gjør jobben litt for godt..

 

Og folk som klarer å bøye pakker det står "DO NOT BEND" på!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei, for baklukelåsen på W124 fryser ALDRI..! :D Blir ganske kald av å prøve å blåse en lås varm i mange blå til slutt :P

 

Har du ikke sentrallås da gutt, lås opp foran, gi låseknotten ett realt slag, og kofferten er åpen....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyra opp Xboxen her, fikk spilt i kanskje 2min før det sa pang i tv og skjermen ble svart:fuckme2:

 

Er nok siste gang jeg kjøper tv fra Komplett, er så usannsynlig tungvint å sende en plasma-tv i retur:(

 

Kjøper ikke plasma skal man spille vettu;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hva er greia (greiene, hehe)?

Gikk glipp av disse på ebay i sted, det frustrerte meg litt

!BiPWuYg!2k~$(KGrHqMOKjsEsm1T2mL-BLN6R(ByEw~~_12.JPG

 

10Jx16 bak :partyon:

Men egentlig litt for små, så kanskje like greit. Alt har en mening :)

 

 

 

Nei, for baklukelåsen på W124 fryser ALDRI..! :D Blir ganske kald av å prøve å blåse en lås varm i mange blå til slutt :P

 

Jeg offisielt HATER 20 minus :) Og at bilen blir så møkkete som den gjør om dagen, vindusspyler dekker bare halve ruta og kunne ikke se ut til slutt mellom Oslo og K.sand, GØY! Men det været vi har nå er ialfall langt bedre enn slapseføre, puddersnø som er nesten borte når du setter deg inn i bilen og gøyal å leke på :)

 

Og ja, jeg misliker å måtte stå opp tidlig igjen.. 7:15 grøss...

sentrallås er tingen! stå opp 7:15? du lever jo luksus liv..står opp 02:00-04:00 her..

Endret av SprinterTuning

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sentrallås da gutt, lås opp foran, gi låseknotten ett realt slag, og kofferten er åpen....

 

Hjelper lite når man man skal lukke luka og den bare spretter opp igjen :) Men jeg vil tro litt smøring gjør trikset, har bare ikke kommet så langt ennå..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår