Gå til innhold

Problemere med 86` Golf Gti 16v

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

16v`n min går ikke reint på tomgang, turtallet varierer også mye. Fra 800 til 1500 o/min. Det lunkter til tider bensin av den, og den fjusker av og til akkurat i det jeg tår på gassen. Noen som vet hva problemet kan være? Ellers går den bra og som normalt :)

 

Har også problemer med og holde tempen opppe nå som det er kaldt. Har bytta frostvæske, termostat og dekka for rediatoren. Men den blir aldri så varm at termostaten slår ut. og den detter fort ned til 50-70 grader ved kjøring.

Endret av Boosti

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.prøv å skru opp tomgangen litt på den å se om det hjelper,hadde samme problem me min å da nappa jeg ud ledningen på tomganstablisatoren å skrudde opp tomgangen litt, pleie å ver litt ringe den stablisatoren til tomgangen på de motorene. Omdu ikke får normal temp når du har skiftet termostat så må det være noe gale me termostaten din, har byttet termostat på min å det er 15 minus her å ingen problem å få opp tempen til normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bensin forbruket kan jo ha noe med at du ikke får opp tempen når det er såpass kaldt ude. er dette en pl motor?? da har du lamdasonde som du kan skjekke om funker som den skal evetuelt ledninger til å fra denne om di er i orden å rive litt i koblinger rundt på motoren å skjekke di for irr å sånt. Min hadde jeg en del problem me den vacum klokken som ligger på siden av luftmengdemåleren,koblingen på den var ikke helt som den skulle så da jukset den myyyye å lagte krøll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår