Marianne89 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Godt tråden ble ryddet for mye usaklig tull! Takk Skody :) Alle har hver sin smak når det gjelder bil. Jeg prioriterer god kjørekomfort da jeg kjører et godt stykke til jobb hver dag. Noen vil ha bil man har lite utgifter på. Mye utgifter har man jo på bil uansett hvordan man vrir og vender på det. Slitedeler vil gå uansett bilmerke. Alle biler har sine svakheter, og det må man bare godta. Hittil har jeg kun hatt 749 kr i utgifter på passaten (om man ser bort fra oljeskift, spylevæske, frostvæske og annen forbruksvare) Og jeg syns ikke det er mye med tanke på at jeg har har hatt bilen siden 21.April 08, og ikke hatt et problem før nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Alle har hver sin smak når det gjelder bil. Jeg prioriterer god kjørekomfort da jeg kjører et godt stykke til jobb hver dag.Noen vil ha bil man har lite utgifter på. Mye utgifter har man jo på bil uansett hvordan man vrir og vender på det. Slitedeler vil gå uansett bilmerke. Alle biler har sine svakheter, og det må man bare godta. Godt sagt, enig med du. Bra det løste seg...med bilen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Godt sagt, enig med du. Bra det løste seg...med bilen. ;) Jo, takk :) Så får man håpe det er lenge til neste gang den streiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg