rampi Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 sliter litt med begge frontdørene om vinteren nå gitt, det er sånn at jeg får åpna de, men jaggu ikke lukka de nesten. alt er smørt. men virker som låsen ikke tar tak. må la bilen stå i minst 20 mins før dørene kan lukkes. vanlig vinterproblem dette på audi a6 2002`? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Velkjent fenomen det der ja,desverre.Eneste måten å få noenlunde bukt med det, er å åpne panelene på dørene og føn det tørt inni låskassene.Deretter smøre de opp med olje som IKKE fjerner fett o.l som er der, men støter vekk vann/kondens osv.... Husker ikke i farten hvilken som er velegnet, men det pleier å hjelpe på utrolig iallefall. Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 fytt i hel.... kjøper en bil som ikke tåler kulde, samme problemet hadde jeg med golfen, da ble det gjort slik: men nå har jeg ikke vært inni dørene på audien, får høre på verkstedet er sikkert ikke billig Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet November 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2010 jaja. dørene ble fikset ifjor, brukte trykkluft og gjorde låsekassene rene. nå er det på ann igjen. ringte møller, de skal ha svimlende 9000kr for den jobben. glem det, da står jeg heller å venter 10 min Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet November 15, 2010 Rapporter Share Skrevet November 15, 2010 jaja. dørene ble fikset ifjor, brukte trykkluft og gjorde låsekassene rene. nå er det på ann igjen. ringte møller, de skal ha svimlende 9000kr for den jobben. glem det, da står jeg heller å venter 10 min Ehhh....9000 kr for å smøre opp låsekassene??? Må vel være prisen for nye låsekasser inklusive arbeid vel?? Ellers må han i andre enden på telefonen din ha røyka svært sterke saker...:adolf: Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg